Thursday, June 24, 2010

Kerja contract!

errmm...ni time aku nak last2 kerja kat tgbin nih.mula la rase nak monteng je. mood kerja dah xde...mood aku skunk ialah buat kek je.ari2 pikir kek apa la yang nak di anto ke cafe tu.makin lama makin seronok. walau ada anak kecik pun aku totap bersemangat nak buat...abih berkecah 1 rumah...janji jgn sentuh dapur...haa...dapur dah kecik...


ni anak-anaku..sebenornya aku baru jer ada cahayamata ni dah 5 tahun takde. yang sulung namanya Nik Alya Najwa, adiknya pulak namanya Nik Afif Najmi B Nik Ahmad Najid.akhirnya dapat jugak sepasang!.



1Family...1 Malaysia...baru seronok dapat bergambor 1 family.




ni rakan sekerja ku...beliau mmg byk berjasa pada aku..
mana taknya sebab dia la aku tau apa itu facebook,tag la..blog la..
aku mmg tak nak tau..tapi kena jugak tau..pasal dunia skunk ni
da terlalu maju kedepan...seme internet..
Tima Kasih sahabat!..beliau ialah Juninah Bt Rauf.bujang lagi.
member yang selalu dgr masalah aku...selain ceknor...rakan dan jiranku.

2 comments:

  1. kak de tertinggal lgi kak...friendster..skype saya ajar gak tu kak...hahaha...bangga lak rasa...
    pe yg best..setiap kali saya wat kn tu semua...username & password saya gak yg nk kena ingt...temsuk no2 pin bank2 dia sekali..hahaha..

    pas ni kalo akak xsempat nk updated..org leh tlong kn updated tau...ala xpe...akak kn kt umh dh de 2 laptop..akak pnjam je laptop alya & afif tu...cuma akak beli broadband je ye...leh lah online selalu...

    pas ni org dh xdpt nk dgar masalh2 akak lagi & org xde nk ngadu pape lgi pas ni...msti pas ni akak dh mkin lupa kt org kan..huhuuhu...
    akak rjin2 lah call org eh..nk tggu org call org asyik xde kredit je....akak xpe..akak pkai line...kan2..kan2...

    ReplyDelete
  2. hehehe pakai line nik bayorkan hahaha
    nak pinjam anak punyer dia marah x kasi hehehe

    ReplyDelete