Tuesday, June 29, 2010

Last Day in Tangjung Bin

Huh...hari ni aku berlari masuk opis..lambat..itu la ari2 lambat.
dahla turn aku wat safety toolbox..tajuk kali ialah blind spot.
tapi sampai jer kat meja ali kohar, termengah-mengah aku tanya
jadi tak wat safety talk?ali jawab x jadi wat,ari ni x ramai org.
haaaa?fenat..tau feenat aku berlari, dah la ari ni pakai seket(kain)
naik sempot aku berlari...kah..kah...kah...
aku punyerla semangat nak conduct STB tu...haiya....

sampai je kat meja aku..waaahhh..tgk, banyak nyer hadiah..dari jun,,untuk aku 1 jer yang lain utk anak2 aku..errmmm, thankyeaa..aku tak lupa korang...tapi aku ada pantun klhas untuk korang...

dengar yea...

lepas ni korang mesti ingat aku,
aku plak xkan lupa korang,
kalo korang rindu nak jumpa haku,
aku lagi la rindu nak jumpa korang....

nak ke hulu tertinggal selipar
nak ke hilir kasih menanti,
jika saya bermulut celupar
kemaafan dari semua inginku cari..

hehehehe

ni plak nak mereka ayat utk farewell note.tapi aku da email
da tadi.pun siap ada pantun lagi..
malas nak cakap byk, pantun jela.

2 comments:

  1. semoga berjaya kak fifi dan kek2nya yer..hehehe..

    lagi satu semoga jadi suri rumah yang berjaya

    -leha budak baik -
    http://my-own-rules.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. hahaha....sian...berlari2 tu nk ngejar masa nk wat safety toolbox..last2 xjadi...

    pas ni kalo nk kitaorg ingt akak selalu...akak kenalh kirim2 kek kt nik...confirm kitaorg xlupa kt akak...hahaha

    ape2 pun thanks diatas segala2nya...

    halalkan mkn mnum ye...

    ReplyDelete